Kauno mokslo ir technologijų parkas kviečia į nuotolinį seminarą moterims „Influencerių marketingas verslui“ apie marketingą socialiniuose tinkluose – šįkart pagrindinį dėmesį skirsime influenceriams arba kitaip – nuomonės formuotojams.
Seminarą ves Lauryna Tamošaitytė, influencerių marketingo specialistė, visą savo patirtį sukaupusi didžiausioje Lietuvoje influencerių marketingo agentūroje „Unboxed“, prekinio ženklo „LinenSheep“ bendraįkurėja ir mikro-influencerė. Influencerių marketingą išnaršiusi iki kauliukų, su influenceriais dirbusi 18-oje rinkų su įvairiausių industrijų prekiniais ženklais, nuo mados, kosmetikos, higienos reikmenų iki kelionių influencerių ir paslaugų. Influencerių marketingo kampanijas vykdė tokiems prekiniams ženklams kaip: „Karren Millen“, „Nespresso“, „FitTea“, „Fielmann“, „Nestle“, „Philips“, „Telia“, „SKYN“ ir t.t. Kaip mikro-influencerė dirbo su tokiais prekiniais ženklais kaip „Huawei“, „Dreamon“, „SipSap“, „Auga“, „Australian body care“, „Vilniaus duona“ ir t.t. Dabar dirba lietuviškame startuolyje „carVertical“, kuriame vykdo influencerių kampanijas, ambasadorystės programas ir kuruoja socialinius tinklus.
Programa:
Rugsėjo 29 d.:
10.00 – 12.00 Influencerių marketingas verslui.
Kas yra influencerių marketingas ir kodėl jis veikia? Kaip rasti tinkamus influencerius ir juos užkalbinti? Pagrindinės influencerių platformos ir influencerių tipai. Kaip vyksta bendradarbiavimas?
Seminaras nemokamas, tačiau būtina registracija iki rugsėjo 25 d. Registracijos anketa.
Renginį įkvepia „Erasmus+“ programos „BizMiz“ konsorciumas, susibūręs ugdyti naujos kartos technologijų verslininkes.