Kviečiame motyvuotas komandas išbandyti intensyvią verslo auginimo programą EVOLUT 4.0.
Programa vyksta gegužės mėn. 31 d. – liepos mėn. 10 d.
Tai 5 etapų antreprenerystės ir naujų produktų vystymo programa, kurią sudaro pasauliniai, patikrinti verslo modeliai bei metodai, tokie kaip verslo modelio drobė (CANVAS), vertės pasiūlymo suformavimas pagal NABC, technologijų vystymo planas, design-thinking metodai ir praktinis panaudojimas unikalioje laboratorijoje, B2B marketingas ir pardavimai, prisistatymas investuotojams (Pitch Deck) ir kita. Programą veda patyrę savo srities mentoriai praktikai. Išsamų programos aprašymą rasite Kauno MTP svetainėje.
2018 m. Kauno mokslo ir technologijų parko sukurta antreprenerystės ir naujų produktų vystymo programa EVOLUT 4.0 Tarptautinės mokslo ir technologijų parkų asociacijos (IASP) buvo pripažinta inovatyviausia pasaulyje.
Kodėl verta dalyvauti?
Trumpai apie atranką:
EVOLUT mokymų etapai:
Projekto pristatymas (05 31)
Programos aptarimas, komandų prisistatymas, gerųjų pavyzdžių pristatymas.
1 Etapas (06 06, 9:00-14:00)
Naudojant NABC metodą iš vartotojo perspektyvos įvertinamas produkto/paslaugos idėjos poreikis, pateikiamo sprendimo esmė, nauda vartotojui ir idėjos konkurencinis išskirtinumas. Rezultate gauname aiškiai matomą ir, dažnai, patobulintą verslo idėją ir jos plėtojimo kryptį.
Nagrinėjami klausimai:
2 Etapas (06 11, 9:00-14:00) Lekt. Paulius Nezabitauskas
Naudojant CANVAS metodą įvertinama verslo idėjos maksimali sukuriama vertė klientams bei numatomi pajamų šaltiniai, optimizuojami kaštai. Rezultate gaunama finansiškai validuota ir dažnai originalesnė verslo idėja.
Nagrinėjami klausimai:
3 Etapas (07 02, 9:00-14:00) Lekt. Inga Uus
Naudojant Customer journey mapping metodą randami būdai patobulinti vartotojų patirtis ir taip padidinti jų pasitenkinimą bei įmonės pajamas. Rezultate gaunamas aiškus klientų pasitenkinimo kūrimo procesas ir dažnai patobulinta verslo idėja.
Nagrinėjami klausimai:
4 Etapas (06 25, 9:00-14:00) Dr. Dainora Maumevičienė; Dr. Asta Daunorienė
Naudojant Design Thinking metodiką į produkto/paslaugos kūrimą įtraukiamos kliento patirtys, prototipų kūrimas, testavimas ir nenutrūkstamo tobulinimo filosofija. Rezultate gaunamas aiškus vartotojų problemos suvokimas, originalus sprendimas bei matomi procesai, kurie reikalingi įmonei, norint rinkai siūlyti nenutrūkstamas inovacijas.
Nagrinėjami klausimai:
5 Etapas (07 05, 9:00-14:00) Lekt. Justinas Taruška
Naudojant B2B efektyvių pardavimų formulę yra suplanuojamas efektyvus marketingas socialinių medijų kanaluose. Taip pat naudojant Pitch Deck metodą, pasirengiama pristatyti idėją investuotojams. Rezultate verslas yra pasiruošęs priimti rimtus augimo iššūkius.
Nagrinėjami klausimai:
Finalas (liepa) Rizikos kapitalo fondų atstovai
Pitch formato grand final renginys, kuriame pristatomos projekto grupių idėjos.