Pandemijos metu daugelis verslų buvo priversti keisti įprastą darbotvarkę. Didieji paslaugų teikėjai dalį laiko skyrė paslaugų kokybės įvertinimui ir nuodugniai analizei, ko reikės imtis pasibaigus pandemijai, kai pasikeitę vartotojų įpročiai vers dar labiau pasitempti konkurencinėje kovoje.
Išeitį verslo kokybės gerinimui siūlo startuolių inovatyviausių sprendimų konkurse „Inovacijos realybei“ dalyvaujančios technologijų įmonės „SONARO“ komanda. Pasak įmonės vadovo Tomo Urbono, skaitmeninę ateitį lemia ne rankų kiekis komandoje, o smegenų vingiai.
Komanda sukūrė kokybės vertinimo ir stebėjimo platformą verslui. O per paskutinius 4 metus į programos vystymą jau spėjo investuoti beveik trečdalį milijono eurų.
Lietuvos verslininkai pandemijos laiką išnaudojo veiklos analizei
Dar šių metų pradžioje Kauno mokslo ir technologijų parko bendruomenei priklausančios įmonės „SONARO“ komanda paslaugų teikėjams pristatė programą „EVA“, padedančią rinkti duomenis apie objektų būklę ir juos objektyviai vertinti. Kokybės vadovų sudaromos, kelias dešimtis klausimų aprėpiančios anketos padeda surinkti esminius duomenis, kurie virsta parduotuvių, padalinių, darbuotojų, įrangos, technikos, procesų ar paslaugų kokybės indikatoriumi – įvertinimu.
„Verslams transformuojantis į paslaugų teikimą ir produkcijos pristatymą internetu, šiuo metu paaštrėjusi konkurencinė kova skatina gerinti paslaugų kokybę, o efektyvus kokybės valdymas garantuoja, kad padarėte viską, ko reikia aukštai kokybei užtikrinti. Pastebėjome įdomų pokytį karantino metu – anketų generavimas suintensyvėjo, įmonėms rūpi kaip su pokyčiais susidoroja tiek vadovai, tiek komanda“, – pasakoja T. Urbonas.
Programos kūrėjai pastebi, kad įprastą darbo ritmą sutrikdžiusį laiką verslininkai paskubėjo išnaudoti atsinaujinimui. Naudingų įžvalgų programa pateikė „BENU“ vaistinių tinklą per Lietuvoje veikiančią įmonę valdančiai „PHOENIX“ grupei. „EVA“ tapo pagrindiniu darbo įrankiu slaptojo pirkėjo vaidmenį atliekantiems auditoriams.
Darbuotojų emocinė savijauta – našaus darbo pagrindas
Šių metų viduryje programoje atsirado ir galimybė taikyti „Personalas 360“ metodiką personalo vertinimams atlikti, taip pat galimybė kurti savo metodikas ir scenarijus įvairių sričių auditams ir vertinimams atlikti.
„Kai naujoje realybėje vyrauja nuotolinis darbas, o fizinėse darbo vietose dirbantys žmonės patiria didesnį nei įprastą stresą, labai svarbia tampa darbuotojų emocinė savijauta, kuri yra našaus darbo pagrindas. Su „EVA“ programa galite įvertinti savo įmonėje vyraujantį mikroklimatą, pasiekti aukštesnių rezultatų ir svarbiausia – turėti laimingesnius darbuotojus. Ir, be abejo, visų rodiklių stebėjimas vyksta realiu laiku, o jiems prastėjant galima reaguoti nedelsiant“, – pastebi T. Urbonas.
Šiuo metu startuolio komanda dirba su KTU mokslininkais ir ruošiasi platformai diegti dirbtinio intelekto modelius, kurie padės prognozuoti kokybės rodiklių nuokrypius ir netgi vertins atvirus tekstinius atsakymus į anketose užduotus klausimus. Programa naudojasi telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“, Lietuvos oro uostai, „Sabelija“, „Energijos skirstymo operatorius“ ir kitos įmonės.
Komanda dalyvauja Kauno MTP konkurse „Inovacijos realybei“. Susipažinkite ir padėkite išrinkti perspektyviausius sprendimus: DELFI.lt naujenų portale.