Kai visas pasaulis persikėlė dirbti nuotoliniu būdu į namus, vidinės ir išorinės informacijos srautai išaugo net kelis kartus. Visa įmonių darbuotojų tarpusavio žodinė komunikacija konvertavosi tūkstančiais elektroninių laiškų, nesibaigiančiais dialogais socialiniuose tinkluose, o kur dar klientų užklausų valdymas tokiame dideliame informacijos sraute?
Kauno mokslo ir technologijų parke įsikūrusio startuolio „TELLQ“ kūrėjai įvertino įmonių situaciją pandemijos metu ir paspartino skirtingus komunikacijos kanalus vienijančios platformos kūrimą. Pasak platformos „TELLQ“ atstovo Martyno Vyžinto, komanda nusitaikė į laiko minimizavimą laukiant, kol bus aptarnautas klientas.
Išlaikyti esamą klientą 5 kartus pigiau nei įgyti naują
Statistika rodo, kad pardavimų laikui didelės reikšmės turi sureagavimas į potencialaus kliento užklausą. Komunikacija su klientais ir efektyvus užklausų valdymas gali net 30 proc. padidinti smulkios ar vidutinės įmonės metines pajamas.
„Mūsų platformoje integruoti visi pagrindiniai užsakovo komunikacijos kanalai, tokie kaip „Messenger“, tinklalapio „chatbot“, el. paštas, skambučiai ir kita, todėl galima iškart matyti, kas vyksta su komunikacija. Vos tik atsiradus naujoms užklausoms bet kuriame kanale – užsakovas iškart yra apie tai informuojamas. O nesureagavus per numatytą laiką – nuolat siunčiami priminimai“, – sako M. Vyžintas.
Vienas pagrindinių „TELLQ“ privalumų – galimybė naudotis išmaniąja analitika realiu laiku ir sekti monitoringą, per kiek laiko sureaguota į užklausas, matyti, kada į užklausas neatsakyta.Įmonės vadovas atkreipia dėmesį į tai, kad komunikacija ne tik su potencialiais, bet ir su esamais klientais yra ne mažiau svarbi. Pasak jo, netgi auksinė visų pardavėjų taisyklė sako, kad išlaikyti esamą klientą yra penkis kartus pigiau nei pritraukti naują – tereikia rūpintis paslaugos ar produkto kokybe ir nepriekaištingu aptarnavimu. Būtent tokią pagalbą ir siūlo Kauno mokslo ir technologijų parko startuolis.
Stiprinamas komandinis darbas nuotoliniu būdu
Anot „TELLQ“ atstovo, įprastai įmonėse visi komunikuoja skirtingais kanalais, todėl komandos nariai tarpusavyje nežino, ar į užklausas sureaguota laiku. Tačiau naudodama „TELLQ“ visa komanda mato vienodą informaciją ir, jeigu kolega pastebi, kad niekas nesureagavo į užklausą – jis savarankiškai gali atlikti šią užduotį. Tokiu būdu stiprinimas komandinis darbas.
„Įsivaizduokite, kad per dieną įmonė gauna du šimtus skambučių, tris šimtus elektroninių laiškų ir po šimtą žinučių skirtingais kanalais, o komandoje yra trys ar keturi žmonės, tiesiogiai susiję su jų apdorojimu. Naudojantis „TELLQ“ savitarna, sistemos administratorius nustato užklausų paskirstymą ir dienos pabaigoje, naudojantis analitika, labai aiškiai mato individualius ir komandinius rezultatus. Įdiegus sistemines taisykles, galima sutaupyti 20-30% rankinio darbo laiko“, – privalumus vardija Kauno technologijos ir mokslo parko bendruomenės narys. Būtent tai ir padėjo daugelio įmonių personalui išvengti chaoso pandemijos metu, kai įprasti darbo procesai tapo valdomi nuotoliniu būdu.
„TELLQ“ startuolis jau yra pelnęs „LOGIN“ apdovanojimą. Pastaraisiais metais sėmėsi vertingos patirties Kinijos ir Amerikos startuolių akseleratoriuose. 2021-iaisiais planuoja plėtrą į Vakarų užsienio rinkas pagal kruopščiai parengtą strategiją.
Komanda dalyvauja Kauno MTP konkurse „Inovacijos realybei“. Susipažinkite ir padėkite išrinkti perspektyviausius sprendimus: DELFI.lt naujenų portale.