Pandemijos sąlygoti pokyčiai palietė ne tik tradicinius verslus ar gamybines įmones, bet ir išaugino konkurenciją tarp į internetą atsikrausčiusių naujokų. Kokių sprendimų verčia ieškoti skaitmeninė aplinka ir kaip išlikti pastebėtam internete? IT įmonės „ES4B“, NFQ bei Kauno mokslo ir technologijų parko ekspertai bei vadovai dalinsis įžvalgomis ir konsultuos nuotolinės transliacijos metu seminarų cikle „Verslas Post-Covid eroje. Skaitmenizacija“ gegužės 14 d. 14 val. „15min“ naujienų portale.
„Tai kas turėjo įvykti per tris metus, įvyko per tris savaites. Covid-19 pakeitė žaidimo taisykles negrįžtamai – dauguma mums įprastų verslo procesų staiga persikėlė į elektroninę erdvę ir priverstinai suformavo vartotojams įpročius, kurių jie jau neatsisakys. Konkurencinę kovą laimės labiausiai skaitmenizuoti bei automatizuoti verslai bei tie, kurie dar suspės į skaitmenizacijos traukinį“, – sako IT įmonės vadovas, visuomeninkas A. Jarušaitis.
Ketvirtadienio seminare „Post-Covid: Skaitmeninio verslo tendencijos, optimizavimas, augimas“ verslininkas ir e. prekybos tendencijų praktikas pristatys, kaip verslams padidinti efektyvumą skaitmenizuojant prekybos verslo procesus, bei plečiant skaitmeninių pardavimų kanalų tinklą.
„Stebime rekordiškus klientų el. parduotuvių pardavimus, kurie išaugo net 300-500%. Bet, norint pirmauti konkurencinėje kovoje bei sėkmingai auginti verslą, privalome mažinti veiklos kaštus, dirbti efektyviai, greitai, tiksliai. Aukštesnio efektyvumo galima pasiekti tik skaitmenizuojant prekybos verslo procesus, bei plečiant skaitmeninių pardavimų kanalų tinklą“, – pastebi A. Jarušaitis.
Kauno mokslo ir technologijų parko Inovacijų ir verslumo paslaugų ekspertė Jūratė Danėnienė seminaro metu pristatys, kas lemia vartotojų simpatijas ir gerąsias patirtis e. platformose. NFQ verslo plėtros vadovas Tadas Četkauskas supažindins su e. projektų efektyvumo ir santykių su verslo klientais sąsajas.
„Apie savotišką fizinės prekybos turbulenciją ir masinius parduotuvių uždarymus vis garsiau buvo kalbama jau pastaruosius keletą metų. Pasaulinės pandemijos akistatoje e. prekyba tiesiog sužydėjo taip įkaldama dar vieną vinį į fiksuotų kaštų prekybos kultūrą. Ar tikrai jau laikas nurašyti klasikinės prekybos modelį?“, – svarsto T. Četkauskas.
Visi atsakymai – jau gegužės 14 d. 14 val., nuotoliniame seminare, kuris bus transliuojamas „15min.lt“ platformoje. Trukmė: 1 val. 20 min.