Jūsų sukurtas produktas vis dar mažai žinomas tiek vartotojams, tiek investuotojams, kurių dėmesio norite sulaukti, kad produkto vystymui pritrauktumėte daugiau lėšų? Visa tai gali išspęsti tinkamai sudarytas komunikacijos planas, kuriame, pasak ryšių su visuomene agentūros „Nova Media“ partnerio ir komunikacijos eksperto Arijaus Katausko, ypač svarbu nustatyti tikslus. Kaip juos formuluoti, kad visa tai nepavirstų mažai naudos duodančiu siekiu tiesiog išplatinti pranešimus spaudai, patarimais Kauno MTP įmonėms skirtuose mokymuose „Jauno verslo komunikacija: ką ir kaip pasakyti, kad išgirstų?“ šį pirmadienį dalijosi lektorius.
Žiniasklaidai platinama informacija neturėtų būti tas pats marketingui skirtas tekstas, kurį rengiate norėti parduoti savo produktą. Ryšių su žiniasklaida kūrimas iš esmės yra pagrįstas pasitikėjimo kūrimu, štai marketingo tikslai yra kitokie ir dažniausiai skaičiuojami exelio eilutėmis. Lektorius skatino jaunas įmones parengti ir informacinius paketus apie savo vystomus produktus ar paslaugas – dalintis informacija, kuri nebūtinai skirta publikuoti žiniasklaidos kanaluose. Iš esmės, kuriant savo įmonės įvaizdį žiniasklaidoje labai svarbu susikurti kontaktų tinklą, ryšį su žurnalistais. Pirmasis kontaktas su žurnalistu gali prasidėti tiesiog nuo žinutės „Facebook“ tinkle.
Mokymų metu dalyviai galėjo išbandyti ir čia pat vietoje parengti komunikacinį planą savo viešinamam produktui bei gauti lektoriaus komentarų. Iš esmė, kuo didesnė kuriamoje žinutėje žiniasklaidai reikšmė tenka jūsų vystymo produkto teikiamai naudai visuomenei ir aplinkai, tuo labiau išauga tikimybė, kad visa tai bus išplatinta jūsų pasirinktame kanale. Dėl to rengiamuose tekstuose svarbu pasakoti istorijas ir pasiūlyti sprendimą egzistuojančiai problemai.