Pramogų sektorius, kuris apima ir po pandemijos atgimimą išgyvenantį turizmą, auga ir tai nėra tik jaunosios kartos privilegija. Kintantis požiūris į pačio turizmo transformacijas ir kelionių segmentavimą skatina keliones paversti patraukia gyvenimo dalimi bet kuriame amžiuje. Apie tai šį antradienį kalbėjome tarptautinio Erasmus+ „ESilverTour“ projekto, kurio dalimi yra ir Tech-Park Kaunas, renginio „Turizmo marketingas. Kaip sudominti brandžius keliautojus?“ metu SMK Aukštojoje mokykloje.
„Šiuolaikinėje visuomenėje žmonės priversti būti ilgiau aktyvūs. Priversti dirbti. Pasaulinės tendencijos rodo, kad sulaukę daugiau nei 60 turi pakankamai pinigų, tačiau noras keliauti priklauso nuo to, kaip susidėliojami prioritetai. Atkrepkite dėmesį, kad sidabriniai keliautojai nereaguoja į senjorų rinkodarą. Pirmenybę jie teikia tiesiog įvairaus amžiaus grupėms skirtoms reklamoms. Geriausia naudoti tuos vaizdus, kurie atspindi, kad jie yra gyvenimo apsuptyje“, – sako tendencijas pristatęs turizmo industrijos specialistas, gidas Darius Vilkanecas.
Tech-Park Kaunas projektų ekspertės, „ESilverTour“ atstovės Lietuvoje Vaiva Kelmelytė ir Irma Bagdonienė pristatė naują platformą dirbantiems turizmo sketoriuje ir norintiems sužinoti daugiau apie tikslinę sidabrinio turizmo auditoriją bei jų poreikius. „Poreikį tam diktuoja pati rinka. Lietuva yra viena sparčiausiai senėjančių visuomenių. Statistikos departamento duomenimis, šalyje yra daugiau nei 841 tūkst. vyresnių nei 60-ies gyventojų. Nors ne visi nori keliauti ir keliauja, mūsų visų laukia sidabrinio turizmo poreikio banga, kuriai turime ruoštis jau dabar ir technologijų pagalba kelionių patirtis paversti dar patrauklesnėmis“,– akcentuoja V. Kelmelytė.
Kokias taktikas naudoti socialinių tinklų platformose ir kaip ten jausčiasi naudingos informacijos ieškantys brandūs naršytojai, pristatė strateginio marketingo auditorius, SMK Aukštosios mokyklos studijų programų vadovas Saulius Kromalcas. „Mūsų odisėja“ vadovė ir kelionių organizatorė Regina Navickienė atskleidė vyresnių keliautojų portretą pagal pernai Lietuvoje atliktą tyrimą.
Pranešimai:
Projekto nr. 2020-1-FR01-KA202-079845