Gruodžio 6 d. Kauno MTP vyko „Flourish“ iniciatyvos mokymai rinkodaros ir skaitmeninių marketingo sprendimų srityje veikiančio startuolio komandai. Mokymų metu analizuota, kaip įveikti organizacinius iššūkius.
„Kūrybiškas problemų sprendimas startuolių komandoms vis dar atrodo sudėtingas ar net nebūtinas būdas susidoroti su kylančiais verslo iššūkiais. Siekiau supažindintii vieną pokyčiams ir naujovėms atvirą komandą – tai buvo itin produktyvus laikas. Svarbiausia, mūsų inovacijų bendruomenės startuolis pasiryžo taikyti mokymų metu gautas įžvalgas, kurios leis efektyviau pasiskirstyti naujus darbus komandos viduje“, – pasakoja mokymus vedusi „Erasmus+“ programos „Flourish“ projekto koordinatorė Lietuvoje Jūratė Danėnienė.
Startuolis šiuo metu tikisi Šiaurės Europos rinkai pristatyti savo kuriamą rinkodaros sprendimus optimizuojantį įrankį, todėl susiduria su tam tikrais pasiruošimo iššūkiais, kurie sąlygojo pokyčius komandoje. Esama situacija atsispindėjo ir mokymuose vykusių praktinių užsiėmimų metu. Komandos narių sugeneruoti sprendimai bus taikomo optimizuojant darbų pasiskirstymo krūvius ir rengiant skaitmeninio įrankio pristatymo strategiją.