Dizainas versle nebesuvokiamas tik siaurąja estetiško kuriamo produkto pavidalo prasme. Sparčiai vystantis technologijoms, dizainas gerokai labiau integruotas verslo virtuvėje, todėl tapo neišvengiamu konkurencinio pranašumo elementu, ypač – mažiems ir labai mažiems verslams. Dizaino sprendimams skirtas finansinės paramos bei investicijų verslui galimybes Kauno mokslo ir technologijų parko startuoliams šiandien pristatė KTU Dizaino centro vadovė doc. dr. Rūta Valušytė.
Šiandienos verslui dizainas reikšmingas strateginiu aspektu, kaip eilė sprendimų, kurie veiktų vienoje funkcionuojančioje sistemoje integruojant įvairius verslo procesus. Verslo klientui, galutiniam vartotojui svarbu ir tai, kokią emociją bei vertybes simbolizuoja verslo sukurtas produktas. Kitas įmonėms svarbus aspektas – patyrimų dizainas, priartinantis technologijas prie žmonių.
„Šiandien dizainas apjungia verslą, žmones ir technologijas – ir visų pirma pradeda nuo žmogaus ir jo poreikio, gilinasi, atskleidžia kokie yra būtent jo norai“, – teigė doc.dr. R. Valušytė. „DesignLibrary Kaunas“ erdvėse seminarą vedusi lektorė išskyrė Lietuvoje veikiančią MITA Inovacinių čekių ir INVEGA kompetencijų vaučerių sistemą kaip priemones mažoms įmonėms išbandyti ir taikyti dizaino teikiamas galimybes.
Apie bendradarbiavimo su verslu galimybes plačiau galima susipažinti: https://designfriends.org