Balandžio 3 d. Kauno mokslo ir technologijų parke vyko jaunų įmonių komandoms skirti mokymai kaip skatinti B2B pardavimus LinkedIn socialiniame tinkle. „B2B pardavimai. Kaip kurti patrauklų įmonės įvaizdį bei įtraukiantį turinį LinkedIn tinkle“ praktinių dirbtuvių metu dalyviai susipažino su verslo verslui srities pardavimų profesionalo, UAB „Nando Europe“ vadovo Justino Taruškos patarimais. Kaip susikurti profesiniame tinkle solidumą ir patikimumą atspindintį profilį, parengti išsamų savo verslo pristatymą ir pradėti komunikuoti su naujais pažįstamais virtualioje erdvėje – visa tai analizavo J. Taruška. Dirbtuvių dalyviai atlikdami praktines užduotis tobulino savo LinkedIn paskyras. Antroje dirbtuvių dalyje komunikacijos agentūros įkūrėjas Mantvydas Leknickas pasidalijo tekstų rašymo ypatumais. Trumpi, įdomūs, profesinės srities žinias gilinantys įrašai, papildomi nuotraukų galerijomis, tiesiogiai į socialinį tinklą įkeliamais vaizdo įrašais atkreipia sekėjų dėmesį ir turi didesnę tikimybę susilaukti daugiau įsitraukimo.