Elektroniniams verslams sparčiai augant, ypatingą svarbą įgyja produktų ir paslaugų personalizacija arba kitaip – individualizuotos patirtys. Pritaikyta prie vartotojų pomėgių, interesų, asmeninių savybių produkcija padidina vartotojų įsitraukimą ir generuoja pardavimus. Kaip to pasiekti internetiniams verslams ir kaip pažinti klientą padeda rinkodaros personalizacija – socialinių medijų projektų vadovė Justina Januškevičiūtė bei Kauno MTP „Digital Rocket LT“ klasterioaudiovizualinių sprendimų kompanijos „Indeform“ vadovas dr. Algirdas Noreika pasakos seminarų cikle „Verslas Post-Covid eroje. Skaitmenizacija“ gegužės 21 d. 14 val. „15min“ naujienų portale.
„Šiandien labiau negu bet kada siekiame individualumo ir išskirtinumo, todėl vartotojų pažinimas, interaktyvus prekių ir paslaugų personalizavimas yra ne tik vienas geriausių būdų prisitaikyti prie nuolatos kintančių vartotojų poreikių, paverčiantis prekę ar paslaugą jų dalimi, bet ir galimybė išsiskirti iš konkurentų skaitmeninėje erdvėje. Seminare pristatysiu kas yra prekių ir paslaugų personalizacija, kas ją sudaro, kokios galimos jos formos, kokios technologijos ir kaip visa tai gali padėti geriau pažinti savo vartotoją“, – sako „Indeform“ vadovas dr. A. Noreika.
Personalizacijos poreikį paryškino ir Covid-19 pandemijos sąlygoti vartojimo ir apsipirkimo internetu įpročiai. Juos pažinti ir pritaikyti verslo augimui padeda vartotojų duomenų analitika, su kuria supažindins skaitmeninės rinkodaros ekspertė J. Januškevičiūtė. Kaip vieną sėkmingiausių rinkodaros strategijų ji įvardija empatiją kitiems, paremtą vartotojų poreikių iškėlimu virš įmonės siekių.
„Karantino metu aiškiai juntamas stiprus srautų didėjimas bei šoktelėję internetiniai pardavimai. Taip pat keitėsi aktyvių auditorijų demografija – daugėjo vyresnio amžiaus pirkėjų. Tai reiškia, jog skaitmeniniame marketinge reikalingi kitokie sprendimai, pritaikyti vyresnei auditorijai. Internetiniai verslai turėtų į tai atkreipti dėmesį ir rasti sprendimus patogiam, greitam apsipirkimui“, – pastebi UAB „Medijos Partneriai“ socialinių medijų projektų vadovė J. Januškevičiūtė.
Nuotolinis seminaras „Post-Covid: Klientų poreikių individualizacija ir rinkodara“ vyks gegužės 21 d. 14 val., nuotoliniame seminare, kuris bus transliuojamas „15min.lt“ platformoje. Trukmė: 1 val. 20 min.