Kauno mokslo ir technologijų parke vyko tęstinio verslo auginimo praktinių seminarų ir konsultacijų ciklo vaizdo žaidimų kūrėjams susitikimas. Seminaro „GamesPot Kaunas. Kaip įvilkti žaidimą į patrauklaus dizaino rūbą“ metu žaidimų kūrėjai susipažino su gero dizaino pagrindais – kaip užtikrinti, kad vaizdo žaidimas būtų įdomus.
Šiuolaikiniai žaidimų dizaineriai ne tik kuria įdomias mechanikas ar konstruoja įtraukiančius lygius, bet ir susiduria su aibe naujų problemų. Žaidimų dizainas dažnam jaunam kūrėjui atrodo kaip lengviausia kūrimo dalis ir dėl to ji ne visada būna pakankamai išvystyta. Kartais tai yra būtent ta trūkstama grandis, kuri padaro neblogą žaidimą tikrai geru. Kas atveria tokias galimybes – pasakojo dizaino galimybes pristatęs „Golem House“ studijos kūrėjas, žaidimų dizaineris Laurynas Vainius.